Wouter Vos cs
Communicatie en Strategie
​
Initiatieven in kansrijke positie brengen en optimistisch vooruit helpen. Dat vraagt om strategisch overzicht, heldere keuzes en creatieve oplossingen. Maar ook om kennis: van de hoed en de rand, het publiek en de media, Abraham en de mosterd. En het talent zaken terug te brengen tot de essentie en ze zo te verwoorden dat je er zin in krijgt. Kortom, het vraagt om gevoel voor de bal.
Ik pas dit toe als communicatiestrateeg en conceptmaker. Als professional outsider heb ik over de jaren tal van organisaties bijgestaan in positioneringstrajecten en (corporate) communicatie en campagnes. Een greep: Artsen zonder Grenzen, de NASA, Nederland Elektrisch, Openbaar Ministerie, One State Foundation, WPG Uitgevers, Slachtofferhulp, OOM, ActiZ, VolkerWessels, Rotterdamse Haven, Netherlands Maritime Technology, Waterschap Brabantse Delta, Cygnus Gymnasium, Politie, Nederlandse Bank.
Copy en Scenario
​
Mijn favoriete korte-baan-wedstrijden. In luttel bestek een wirwar van kansen en mogelijkheden gladstrijken tot een logisch en aansprekend geheel. Meer dan eens uitmondend in een animatiefilm.
​
​
Cum Suis
De bedoeling van een plan wordt onderstreept in de executie. Een goed onderhouden netwerk van uiteenlopend en bewezen creatief talent is hiervoor onontbeerlijk: ontwerpers, journalisten, fotografen, beeldmakers, producers, webbouwers, printers, etc. die de vrije ruimte benutten en de stoutste verwachtingen overtreffen.
​
​
Wouter Vos cs
Karthuizerdwarsstraat 3/a
1015 KP Amsterddam
+ 31 6 546 06 590
​
bank: NL11 RABO 03447 61622
btw: NL8198.43.647.B.01
KvK: 34189654